Social Icons

marți, 11 februarie 2014

Valentine's Day Makeup !

Valentine's Day Makeup ! 



     Buna din nou, fetelor ! Asa cum vedeti din titlul postarii, am realizat un machiaj pentru ziua de Valentine's :) Aceasta zi romantica se apropie, mai sunt doar cateva zile asa ca trebuia sa fac si eu unul pentru ca am vazut ca multe fete din blogosfera si de pe youtube care au facut un astfel de machiaj. Sper sa va placa si voua cum am conceput eu acest machiaj, mie mi se pare unul de efect si chiar potrivit pentru aceasta ocazie. Sa va arat intai si intai, rezultatul final : 





    Pentru inceput, am aplicat o baza de machiaj pentru a-mi rezista culorile si peste ea am folosit un fard alb mat din paleta de la Sephora Blockbuster pentru a face culorile aplicate ulterior sa fie mai intensificate si mai pronuntate.



    Apoi, pe toata pleoapa mobila am aplicat tot din paleta de la Sephora Blockbuster un fard mov cu foarte putin sclipici in el pe care l-am amestecat foarte bine si l-am aplicat si pe pleoapa inferioara pana la jumatate :) Am ales aceasta nuanta pentru ca am observat ca multe machiaje de Vday tind sa fie realizate cu nuante de roz si in al doilea rand pentru ca imi place foarte, foarte mult aceasta nuanta.



   Am luat apoi din paleta de la Sleek Oh So Special nuanta Wrapped Up si am aplicat-o peste acest fard, in coltul exterior, amestecand foarte bine culorile, venind cu aceasta nuanta pana spre centrul pleoapei. De asemenea, aceasta nuanta am aplicat-o si pe pleoapa inferioara in coltul extern al ochiului si am blenduit-o cu degetul :)




   Deasupra acestei nuante am aplicat nuanta The Mail tot din paleta de la Sleek pe care am amestecat-o foarte bine cu cea dinainte pentru a face usor trecerea spre fardul pe care a urmat sa il aplic pe arcada. Este o nuanta mustar care mie imi place foarte mult  sa o folosesc in aceasta etapa :D



   Pe arcada si in coltul intern am aplicat un fard crem din paleta de la Too Faced Smoky Eye pentru a-mi ilumina machiajul.



   Partea mai speciala a acestui machiaj consta in aplicarea unui eyeliner intr-o nuanta de mov inchis. Eu l-am folosit pe cel de la Elf Eyeliner crema in nuanta Punk Purple. Am creat de asemenea o codita destul de mica si de subtire cu ajutorul acestui tus :) Am mers cu el pana in capatul intern al ochiului.




    A doua parte mai interesanta a acestui machiaj a fost aplicarea unui set de gene false. Le-am folosit pe cele de la Ardell 332 Black. Acestea sunt preferatele mele, mi se pare ca mi se potrivesc cel mai bine si daca vreau vreodata sa folosesc gene false, aproape tot timpul ajung la acestea. Imi plac foarte mult pentru ca nu sunt atat de dese, par destul de naturale si lungimea lor este perfecta :)




   Dupa aplicarea genelor false, am folosit rimelul de la Mayebline The Falsies varianta waterproof. Foarte bun acest rimel ! Il recomand din toata inima. 



 Sprancenele mi le-am conturat cu kitul de sprancene de la Oriflame, preferatul meu, cred ca il voi recumpara la nesfarsit :)


     Pentru buze, am folosit un ruj din paleta de la Sephora, intr-o nuanta naturala pentru ca machiajul ochiilor era deja destul de pronuntat. Este un crem-rozaliu, unul dintre nude-urile perfecte care ma incanta mult.



    Cam acesta a fost machiajul pe care am vrut sa vi-l arat, sper sa va placa si voua cum l-am realizat si poate v-am dat si voua idei de cum sa fiti frumoase pentru iubitii vostri in ziua de Valentine's si nu numai pentru iubiti, ci pentru oricare din prietenii cu care veti sarbatori aceasta zi :) 



    Sa aveti un Valentine's Day cat mai romantic,sa va distrati, sa va simtiti cat mai bine si sa petreceti exact asa cum va doriti ! 

    Nu uitati sa imi spuneti daca va place si voua acest look, imi puteti lasa parerile voastre in comentarii, ma bucura foarte mult acest lucru :) De asemenea, imi puteti orice fel de intrebare doriti tot in sectiunea de mai jos de comentarii.

    Noi ne revedem data viitoare cu o alta postare, pana atunci va doresc sa fiti frumoase si iubite asa cum meritati ! 
  

                                             Va pup dulce pe toate, cu mult drag, A.


          Puteti da like la facebook-ul acestui blog pentru a fi la curent cu postarile mele:

                                             www.facebook.com/Incognito-Idea
                                       

11 comentarii :

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !