Social Icons

marți, 18 februarie 2014

My updated Hair Routine

                         My updated Hair Routine




    Hello again, fetelor ! Am decis sa fac aceasta postare pentru ca a trecut deja ceva timp de cand mi-am schimbat felul in care imi ingrijesc parul asa cum v-am povestit in ultima postare despre acest lucru. Acum folosesc mai multe produse de care sunt foarte incantata si vreau sa vi le arat si voua si sa va spun de ce imi plac :)



   Zilnic, deoarece imi spal parul zilnic ( stiu ca poate multe din voi spuneti ca nu e bine, dar asa m-am obisnuit si nu ma deranjeaza cu nimic, imi place sa am parul curat cand pun capul pe perna :D ) folosesc in mod evident sampon si balsam si pe langa acestea mai folosesc si alte cateva chestiutie :) 

    Samponul pe care il folosesc este de fapt o combinatie intre 2 sampoane care imi plac extrem de mult si anume Anian Shampoo with Keratin si cel de la Kallos Egg Shampoo. Le folosesc combinate la o singura samponare deoarece cel de la Anian imi face parul prea moale daca il folosesc singur, iar ce de la Kallos nu pot sa nu il folosesc pentru ca imi place prea mult dar si pentru ca imi ajuta parul sa fie putin mai tare, nu asa lipsit de volum cum il face cel de la Anian. Oricum, vi-l recomand din toata inima si pe ce acela deoarece rezultate utilizarii lui sunt incredibile avand in vedere ca este un sampon cu keratina, chiar mi-a imbunatatit textura parului :)  ( va pun poza de pe internet cu samponul de la Anian caci sigur se vede mai bine decat in cea facuta de mine :)) )




    Ca si balsam, nu ma pot desparti de cel de la Elseve - Volum Colagen. Face exact ceea ce promite cu parul meu, este un sampon pentru parul fin si plat, fara volum, exact asa cum este si al meu :) Daca aveti aceasta problema cu parul si va este teama sa folositi balsam pentru ca va ganditi ca o sa va faca parul si mai plat si mai fin, folositi-l pe acesta, este unul extraordinar din acest punct de vedere.



   Apoi, dupa fiecare spalare, pe parul umed imi aplic spuma de la Anian Mousse con Keratina. Este un produs excelent, protejeaza parul de aparatele de coafat, de caldura si ii ofera o textura minunata, nu il incarca deloc, chiar imi place. Eu o aplic pe toata lungimea parului intr-o cantitate foarte mica, o singura pompita pe care o distribui foarte bine in tot parul :) In acest fel, aplicata la radacini imi ofera si putin mai mult volum, nu exagerat :)



   La radacini folosesc cateva pompite din Gerovital Sebum Control. Dupa cum bine stiti, acest produs ajuta oarecum la controlul sebumului si pe mine ma ajuta avand in vedere ca am un par gras :D



   Apoi, pe toata lungimea parului aplic Spray-ul de la Anian Keratina Liquida. Nu cred ca are rost sa va mai spun si cat de mult imi place acest produs, nu incarca in niciun fel parul, ii ofera o textura uimitoare, facand firul de par mai sanatos. Nu folosesc o cantitate foarte mare, ci doar pulverizez de 2 ori avand grija sa ajunga in tot capul :)



   Pentru varfuri folosesc uleiul de la Elseve Ulei extraordinar cu 6 uleiuri florale. Mie imi place efectul acestui produs asupra parului meu, il aranjeaza mult mai bine si nu mai exista impresia de varfuri despicate. Folosesc de asemenea o cantitate foarte, foarte mica, nici o pompita :D 


   Si tot pe varfuri aplic Gerovital Ser pentru varfuri despicate. Mie una imi plac foarte mult produsele de la Gerovital, chiar ma satisfac din toate punctele de vedere si am impresia ca isi si fac treaba foarte bine :) La fel, folosesc destul de putin, dar sunt atenta sa ajunga la toate firele de par.



   Cam asta este ce fac in mod zilnic, desi par multe produse, va asigur ca nu imi este greu deloc sa le folosesc, nu imi ia mult timp absolut deloc :D 


   In rest, cam o data pe saptamana, cateodata cand nu am timp fac asta si la 1 saptamana jumate, imi aplic pe par o "masca" preparata din ulei de ricin la radacini, ulei de argan pe lungimea parului amestecat cu un galbenus de ou si Lotiunea de la Gerovital Lotiune regeneranta cu Petroleum (pe aceasta din urma o aplic si la radicini ). Aceasta masca o las sa actioneze cateva ore pe par, cam 3-4 ore, daca am timp, o las si mai mult, dar in general astept maxim 4 ore. Rezultatul e uimitor, va spun sincer, parul meu parca se "naste" din nou :D




    Aceasta este rutina mea zilnica si saptamana oarecum de ingrijire a parului :) Folosesc cu mare drag produsele pe care le-am mentionat si vi le recomand din toata inima, va garantez ca asupra parului meu s-au vazut rezultatele promise. Inainte parul meu era plat si foaaarte, foarte fin, nu avea nicio forma, dar acum s-a schimbat, este mult mai sanatos si mai puternic.

   Oh, am uitat sa va spun si ca de 2 ori pe zi iau si niste pastilute suplimente pentru par si unghii, le gasiti in orice farmacie, magazin naturist, ale mele sunt de la Alevia.

   Daca aveti orice fel de intrebare imi puteti lasa mai jos un comentariu si de asemenea nu uitati sa imi spuneti parerea voastra sau daca v-au placut anumite produse sau nu in sectiunea de mai jos cu comentarii :)


     Noi ne revedem intr-o alta postare, sa aveti o saptamana frumoasa ! Va amintesc ca ma gasiti si pe Bloglovin, puteti sa imi dati follow de pe pagina principata a blougului :) Va pup.


                                                 Cu mult drag, pe data viitoare ! A. 

 Facebook-ul acestui blog il gasiti aici, nu uitati sa apasati like pentru a fi la curent cu postarile :

                                                www.facebook.com/Incognito-Idea

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !