Social Icons

miercuri, 2 octombrie 2013

Favoritele lunii Septembrie !

              Favoritele lunii Septembrie !


  Buna, dragelor ! Dupa cum deja v-ati dat seama din titlu, am revenit azi cu o postare in care va arat si voua produsele mele favorite in luna septembrie, produsele pe care le-am folosit cel mai mult si cateva cuvinte despre ele :)



  Este prima postare de genul, nu am mai facut favoritele lunii pana acum si sper sa va placa si sa nu va dezamagesc... Sa incepem deci, nu tin cont de ordinea in care le prezint, le iau pur si simplu aleatoriu :)
  Am folosit in luna aceasta ca si sampon  Renewing Moroccan Argan Oil. Mi-a placut extrem de mult, este un sampon excelent si dupa cum vedeti contine ulei de argan in el, nu va inchipuiti ca e un sampon-ulei; este un sampon normal care ofera stralucire parului dupa spalare si sincera sa fiu mi-a facut si mai rezistent parul. Il ador, imi place tare mult si ma bucur ca am reusit sa pun mana pe el sa il folosesc.



  Tot pentru par, ca si tratament leave in am folosit dupa fiecare spalare cateva pompite din It's a 10 Miracle leave in product. Daca ati auzit pana acum despre acest produs stiti ca el promite 10 lucruri si anume: repara parul uscat si deteriorat, ii ofera stralucire, il descurca, "potoleste" parul rebel sau cret, protejeaza culoarea parului, previne varfurile despicate, opreste caderea si ruperea parului, il face mai matasos, ii reda volumul sau natural si, nu in ultimul rand, il protejeaza impotriva caldurii.
  Deci... pur si simplu acest produs este intr-adevar un miracol si chiar face ceea ce spune... imi pare rau ca nu am achizitionat decat o sticluta care are 120 ml si sper sa nu se termine asa repede avand in vedere ca 2-3 pompite puse in mana si apoi pe par sunt perfecte. Lasa parul exact asa cum promite !



  Ca si fond de ten, luna aceasta am revenit la favoritul meu de atata timp La Roche Posay Toleraine Teint. Eu il am in nuanta 10, cea mai deschisa si mi se potriveste perfect momentan. Ce pot sa spun despre el e ca e un fond de ten cu acoperire mare si poate fi folosit cu usurinta si pe tenul cu probleme :)


Pentru aplicarea fondului de ten am folosit pensula de la Real Techniques Buffing Brush pe care o ador ! Mi se pare perfecta si foarte usor de lucrat cu ea si... foarte moale :)


  Ca si corector am folosit luna aceasta si mi-a placut la nebunie pe cel de la Maybeline Instant Age Rewind in nuanta 210 Fair Clair. Eu nu folosesc corector decat in zona cearcanelor care sunt foarte pronuntate, iar acesta este incredibil, acopera foarte bine, nu se strange sub ochi si rezista foarte bine, chiar vi-l recomand.


Bronzer am folosit mai rar, insa l-am preferat pe cel de la Radiant Air Touch Finishing Powder, care dupa cum va dati seama, este de fapt o pudra care se aplica peste fondul de ten si ofera oarecum luminozitate, insa a mea este o nuanta mai inchisa si am folosit-o ca si bronzer. Arata foarte bine pe ten ! Nuanta pe care o am este 02- Skin Tone. Nu mai am foarte mult din el :)


  Blush-ul preferat in luna aceasta a fost cel de la Physicians Formula nuanta Warm. Am numai cuvinte de lauda despre acest blush, sa nu mai spunem si faptul ca arata delicios si in cutie si pe ten... ofera o nuanta subtila combinand culorile pe care le contine, imi place extrem de mult.


Rujul preferat aceasta luna a fost de la M.A.C nuanta Creme Cup. Mi s-a parut o nuanta superba, un pink-nude perfect si l-am folosit in fiecare zi; este foaaarte cremos :)



  Tot pentru buze, balsamul preferat a fost cel de la EOS si cred ca nuanta este Punch sau ceva de genul, nu stiu exact pentru ca nu mai am ambalajul si pe el nu scrie :( oricum miroase divin si hidrateaza excelent !


  Revenind la par, in zilele in care am avut bad hair day am folosit cu mare placere samponul uscat de la Batiste- XXL Dry Shampoo. Ofera un volum incredibil si iti face parul... curat ! Imi place foarte mult.


  Si... nu il ultimul rand, pentru corp am folosit o crema de corp de la Bath & Body Works - Pink Chiffon care miroase incredibil de bine !! Un miros dulce si puternic, deloc exagerat... pur si simplu, ca de printesa :) Asa de mult imi place sa ma pun in pat mirosind a aceasta superba crema de corp, ador mirosul si chiar hidrateaza pielea foarte bine. 



  Cam acestea au fost favoritele mele pentru luna septembrie, au fost destule, sper ca nu v-am plictisit si ca v-a facut placere sa cititi despre produsele pe care vi le-am aratat si parerile mele despre ele :) 
  Voi ce produse favorite ati avut luna aceasta? De ce produse v-ati indragostit? Si... le-ati incerca sau le-ati incercat deja pe cele de mai sus ? Cum vi se par? Astept cu nerabdare parerile voastre :*

Va pup, fetelor !! Pe data viitoare :) Cu mult drag, A.

Aici aveti si facebook-ul acestui blog, nu ezitati sa dati like pentru a fi la curent : 

V

4 comentarii :

  1. Unde, la ce magazin se poate gasi lotiunea de corp Pink Chiffon? Intr-adevar miroase incredibil si as vrea sa mi-o achizitionez si eu, dar nu stiu de unde....Va multumesc

    RăspundețiȘtergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !