Social Icons

joi, 24 octombrie 2013

What I ate Wednesday !

   What I ate Wednesday !


  Buna, fetelor !! Este prima postare de genul pe care o fac si sper sa va placa si voua acest gen, deoarece eu ma uit cu foarte mult drag la cele de acest fel :) Din acest motiv m-am decis sa fac si eu postarea asta :D

  Meniul meu nu e la fel in fiecare zi, de multe ori ma gandesc sa mai gatesc cate ceva si de multe ori inventez mancaruri din cele de prin frigider. Sa va spun, deci ce am mancat pe parcursul zilei de ieri, miercuri. 

   De dimineata, m-am trezit zi am baut un pahar de apa plata pe stomacul gol, asa m-am obisnuit si asa am auzit din foarte multe parti ca este bine; desi mi-a fost greu la inceput pentru ca era o senzatie neplacuta-apa pe burta goala -, acum mi-a intrat in reflex si e totul ok.
   Apoi, m-am apucat sa imi fac o omleta cu bucatele de piept de pui afumat sub forma de sunca. Am batut 2 oua si am taiat feliute mici, mici sunculita. Pieptul de pui afumat l-am luat din Real si mie una imi place foarte mult, imi vine sa il mananc cu orice :D Nu stiu exact cum se numeste, este o cutie pe care scrie si ceva cu "slim fit, doar 2% grasime". Nu am folosit deloc ulei, doar am pus combinatia intr-o tigaie, dupa care am intors-o si pe partea cealalta, am lasat-o putin si a fost gata.
    Pe langa omleta, am mai mancat si 2 bucatele mici de branzica de la Delaco- Miez de lapte cu 0% grasime :) Imi place tareee mult. 
    Aaa... si sa nu uit de nelipsitul ceai verde din fiecare dimineata. Am renuntat de mult timp la cafea si am inlocuit-o cu ceaiul verde cu diferite arome. Din punctul meu de vedere e o varianta mult mai sanatoasa, deja cafeaua imi dadea niste stari foarte nasoale... Am baut, deci, si o cana de ceai verde cu menta, de data asta, pe care am indulcit-o cu indulcitor de stevie, mult mai sanatos de altfel.



 
   Intre mese am mancat cateva migdale crude dupa care sunt innebunita, vreo 15 cam asa. Nu le-am mai pozat si pe acelea.

   Apoi, la pranz, am mancat o delicioasa supa crema de rosii. Am facut-o acum cateva zile si deja am terminat-o, dar nu m-am saturat de ea asa ca cred ca azi imi voi mai face una. Supa de rosii este preferata mea, iar aceasta supa crema imi place si mai mult. De obicei, o mancam cu 1 felie de paine integrala prajita, dar de data asta am renuntat la ea pentru ca nu mi-a fost asa de foame si am preferat sa ii savurez gustul.


  Ca si gustarea de dupa amiaza, am servit "desertul" meu preferat de care nu ma mai pot desparti si as manca non-stop si anume, iaurt cu nuci si stafide. Imi cumpar de obicei iaurtul dietetic de la Danone, m-am obisnuit cu el. Separat imi cumpar si nucile si stafidele pe care apoi le combin cu iaurtul. Tin sa va spun ca daca nu ati incercat, trebuie neaparat sa o faceti ! Eu sunt innebunita dupa combinatia asta, e gustarea mea preferata; uneori daca o mananc dimineata adaug si cativa fulgi de ovaz.
   Doar ca v-am povestit despre ea si mi s-a si facut pofta :D




    Seara am avut pofta de salata de vinete. Aveam niste vinete congelate asa ca mi-am propus sa fac o salata din ele. Le-am servit cu 2 felii de paine integrala prajite si cu o rosie :D Deh, daca am avut pofta de ceva mai usor si tot aveam vinetele... mai de vara asa :)


  Si cam acestea au fost toate mesele mele pe ziua de ieri, adica de miercuri ! Si sa stiti ca nu am uitat de 1,5 litri de apa pe zi :D
   O sa mai fac postari de genul daca va plac si voua, nu ezitati sa imi spuneti in comentarii :)

                                             Va pup, fetelor ! Pe data viitoare !! A.
            Aici gasiti si link-ul catre pagina de facebook a acestui blog, nu uitati sa dati like:)

                                             www.facebook.com/Incognito-Idea

2 comentarii :

  1. si eu consum iaurt aproape zilnic, il combin cu fructe rosii, fructe uscate...cu merisoare imi place cel mai mult, cu seminte, samburi etc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place asa de mult iaurtul combinat cu diferite fructe si seminte si de toate ! :)

      Ștergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !