Social Icons

marți, 4 martie 2014

My Foundation Collection - Colectia mea actuala de fonduri de ten

My Foundation Collection 


  Buna, fetelor ! Vreau sa va vorbesc astazi despre fondurile de ten pe care le detin la momentul actual in colectia mea. Nu vreau sa fie o postare lunga, vreau sa va vorbesc scurt si la obiect despre fiecare, ca sa zic asa :D Astfel spus, sa incepem sa va arat fondurile mele de ten pe care le am momentan si de asemenea am facut si swatch-uri la acestea :) O sa o iau intr-o ordine aleatoare.


   Unul dintre fondurile mele de ten preferate din toate timpurile este Estee Lauder Double Wear Foundation. Eu am 2 nuante ale acestui fond de ten si anume : 1N1 Ivory Nude si 2C3 Fresco 01. Prima nuanta este una mai deschisa, care mi se potriveste in aceasta perioada a anului si iarna, cand pielea mea este mult mai deschisa la culoare, chiar preaaaa deschisa :D Nuanta Fresco este una mult mai inchisa, mi se potriveste foarte bine cand am tenul bronzat, adica vara :) Despre acest fond de ten cred ca este unul extraordinar din toate punctele de vedere. Are o acoperire foarte mare, ascunde orice fel de imperfectiune, mie nu mi-a creat nicio problema cu tenul, nu mi-a aparut cosuri din cauza lui si il folosesc de destul de mult timp. Daca aveti nevoie de o acoperire mare si foarte mare, dar in acelasi timp sa nu simtiti fondul de ten pe fata aproape deloc, vi-l recomand din toata inima. Eu il am de pe aoro.ro, unde este mai ieftin decat in magazinele in care se gaseste :) Pretul lui este cam de 150 de lei.




    De asemenea, alte 2 fonduri de ten care mi-au fost dragi atata timp si care inca imi sunt dragi foarte mult sunt cele de la Vichy Normaderm Teint si La Roche Posay Toleraine Teint. Dupa cum stiti, le gasiti in farmacii, sunt 2 fonduri de ten pentru tenul cu probleme, asa cum am avut si eu si cum inca am cateva semne, au acoperire mare, nu creaza niciun fel de problema tenului, poate fi folosit si pe unul acneic, dar dupa cum bine stiti si voi, este bine sa se urmeze un tratament si ca pielea sa fie lasata sa respire oarecum ( eu recunosc ca am folosit aceste 2 fonduri de ten atunci cand am avut probleme cu cosuri, caci nu am putut sa nu le acopar, mi-era pur si simplu rusine, acestea mi-au fost de mare ajutor si nu mi-au aparut alte cosuri de la ele). 
    Cel de la Vichy pe care il am are nuanta 15 Tres Clair, Opal. Este cea mai deschisa nuanta si spre deosebire de nuanta cea mai deschisa de la varianta Roche Posay pe care o am -10-, cel de la Vichy are un subton mai portocaliu decat Toleraine-ul care este ceva mai rozaliu :) Pretul lor este undeva pe la 80 de lei, daca nu ma insel.




    Tot un fond de ten cu acoperire foarte mare din colectia mea pe care il gasiti tot in farmacii este cel de la Vichy Dermablend . Este un fond de ten creat tot pentru un ten cu probleme, este unul corectiv, asa cum este precizat in caracteristicile acestui produs. La fel ca si cel de la Roche Posay, acesta are un subton usor rozaliu, si de asemenea o acoperire mare. Pentru mine, nuanta cea mai deschisa pe care o am, nuanta 15 Opal, in aceasta perioada imi vine destul de inchisa si nu il pot folosi :(



   Urmatorul fond de ten din colectie este cel de la L'oreal le teint Accord Parfait. Despre acesta se spune ca se adapteaza la culoarea pielii si nu se observa nicio diferenta cu restul tenului atunci cand il porti. In realitate, mie nu mi s-a parut un fond de ten atat de bun la banii pe care i-am dat pe el, a costat in jur de 75 de lei din cate imi aduc eu aminte. Nuanta pe care o am este rosy ivory si mi se pare ca mi se potriveste pe ten, insa in fotografiile facute cu blit arat pur si simplu ca o mumie ! Este foarte alb tenul din cauza acestui produs, in realitate nu arata asa aplicat pe fata :( Imi pare rau, dar m-a dezamagit, desi acoperirea lui este destul de mare, adica acopera bine imperfectiunile.




    Tot in aceeasi categorie de fond de ten fluid intra si cel de la No7 Beautifully Matte Foundation. Aceeasi poveste si cu acesta ca si in cazul celui de la L'oreal. Cand il aplic pe ten arata foarte bine, nu se observa nicio diferenta, insa in pozele cu blit arat de parca as fi data cu faina pe fata... Nuanta pe care o am este 2RR Calico. In rest, daca stiti ca nu o sa faceti poze in ziua respectiva cu blit, merge de purtat sau poate pur si simplu am eu o problema in gasirea unei nuante perfecte de fond de ten, eu stiu, dar va dati seama ca atata timp cat aplicat pe fata nu se vede vreo diferenta... asta ma si face sa aleg o nuanta anume. In schimb, acest produs face ceea ce promite, matifiaza fata si o mentine astfel o perioada buna de timp. Eu l-am luat din Sensiblu si m-a costat din ce imi aduc eu aminte cam in jur de 70 de lei, acoperirea lui e medie spre mare.



   Trecand la cele de tipul stick, am sa va arat doua astfel de fonduri de ten.Primul dintre ele este de la Kiko Foundation Stick.  Este un fond de ten extraordinar, mi-a placut la nebunie foarte mult timp si inca imi place dar nuanta 01 pe care o am este ceva mai inchisa si nu mi se potriveste in perioada aceasta. Este un fond de ten care se aseaza perfect pe fata, nici nu se observa, iar acoperirea lui este medie, deci acopera o parte buna din imperfectiuni. Are un subton al nuantei foarte natural, care mie mi se potriveste perfect, in perioada in care sunt un pic mai inchisa la ten. Il ador !





    Cel de-al doilea din aceasta categorie este de la Mayebline Shine Free Fond de Teint. Si acesta, ca si cel de la Kiko imi place mult, se asemeana, dar de asemenea il am intr-o nuanta ceva mai inchisa- nuanta 220  . Se aplica usor, este foarte lejer, nici nu il simt cand il port si are o acoperire medie si chiar ajuta in cazul zonelor lucioase de pe ten, le acopera si le matifiaza :)




     In categoria BB Cream-uri, momentan nu am mai ramas decat cu 2 astfel de produse. Unul dintre ele este de la Revlon Photo Ready BB Cream nuanta 020 Light Medium. Aceasta nuanta mi se potriveste cand sunt un pic mai bronzata la ten, fiind ceva mai inchisa. Mie imi place foarte mult acest fond de ten, cred ca v-am vorbit despre el si in postarea cu Youtube Made Me Do It TAG, o gasiti aici, daca nu ati vazut-o. Acoperirea lui este normala, avand in vedere ca este doar un BB Cream, care ajuta la uniformizarea tenului.



 
   Si ultimul produs pe care il am in aceasta colectie este de la Vichy Idealia BB Creme. Este un BB Cream care mi se pare extraordinar, are o acoperire buna,il am in nuanta deschisa, dar nu il pot purta in aceasta perioada a anului, pentru ca, desi pare destul de deschis in swatch-ul de mai jos, pe ten imi vine totusi putin mai inchis, observandu-se o oarecare diferenta. Dar cred ca in perioada primavara-vara mi se va potrivi perfect. Imi place foarte mult efectul pe care il creaza pe ten, il uniformizeaza si acopera micile imperfectiuni si de asemenea are cateva particule mici de sclipici ce ii ofera luminozitate. Vi-l recomand :)




    Cam aceasta a fost si postarea despre colectia mea de fonduri de ten si BB Cream-uri. Sper din toata inima ca v-a placut si ca v-a fost oarecum de folos daca sunteti in cautarea unui fond de ten sau a unei pareri anume despre vreun fond de ten in special, sper ca v-am ajutat intr-o oarecare masura :)

   Daca aveti orice fel de intrebare sau pur si simplu o parere despre aceasta postare, va invit in sectiunea de comentarii de mai jos, de acum incolo oricine poate lasa comentarii, nu numai cei care au blog, ci si doar cu nume sau cei care vor sa isi pastreze anonimatul. Eu astept cu drag orice fel de comentariu, parere.



    Ne revedem data viitoare, nu uitati sa fiti iubite ! Va invit sa dati si un like facebook-ului acestui blog:


                                                www.facebook.com/Incognito-Idea


    De asemenea daca nu ati vazut postarea de dinainte despre rutinea mea de ingrijire a tenului, aici aveti link-ul.


                                                         Cu mult drag, va pup, A.






   

12 comentarii :

  1. Mama mia!
    Ai o colectie impresionanta!
    Si eu spuneam ca am multe....
    M-ar tenta si pe mine BB Idealia. O sa il am in vedere dupa ce termin stocurile.
    PUpici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh ce sa zic si eu acum, sunt ceva stranse :D Incearca-l, mie mi se pare foarte ok BB-ul de la Vichy Idealia :) multumesc, te pup

      Ștergere
  2. Chiar sunt curioasa cum este cel de la Kiko. Voi merge luna asta in Italia si sper sa imi amintesc de el. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte ok cel de la Kiko, foarte lejer, o textura cremoasa, imi place foarte mult, chiar ti-l recomand :)

      Ștergere
  3. you have great foundations, nice post!!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Love vichy!!!
    great post, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Poti sa faci o comparatie intre No 7 si Double Wear, te rog? Nu in ce priveste fotografiile, ci rezistenta si felul in care se comporta pe fatza de-a lungul zilei. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Ai incercat fondul de ten covergirl outlast 3 in 1?
    Daca da, cum ti s-a parut si de unde l-ai achizitionat, ca eu nu reusesc sa-l gasesc in orasul meu..
    Iar daca nu l-ai incercat inca, sper sa o faci si sa ne impartasesti si noua experienta ta.

    RăspundețiȘtergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !