Social Icons

duminică, 10 martie 2013

Produse LUSH ! :)

                          Produse LUSH ! :)




    Buuuuna ! Ce faceti ? :) Despre ce vreau sa va vorbesc astazi ? Va dati seama deja din titlu. Este vorba despre produsele de la Lush. Iubesc Lush ! Toate produsele lor sunt geniale, de la calitate incredibila pana la miros si ambalaj si de toate ! Detin si eu cateva si am zis sa va spun si voua despre ele.

    Primul dintre ele este Lush- Karma Kream. Miroase excelent... paciuli, lavanda, portocala si pin :) Nu cred ca are rost sa va spun si cat de hidratanta este. Este o crema de corp care iti lasa pielea super catifelata dupa aplicare, se absoarbe destul de repede. Nu are nicio culoare anume, continutul este alb.




   Pam pam ! Al doilea lucru este tot o crema de corp si de maini Lush- Dream Cream. Asa cum zic si ei, este de fapt un tratament pentru pielea sensibila si usor iritabila. Nu miroase foarte, foarte puternic la fel ca si Crema de corp Karma, insa are un miros placut, usor romantic as putea spune, lavanda, trandafiri, musetel. Contine si ulei de masline :) Si... lasa pielea super ! 




Urmeaza Lush- Karma Parfum Solid. Este deci un parfum solid care miroase exact la fel ca si crema de corp Karma. Nu pot spune ca isi persista mirosul pe parcursul intregii zile, dar oricum se simte foarte bine si ramane ceva timp pe piele ! 




In continuare, printre preferatele mele daca pot spune asa, desi toate imi plac cred ca la fel de mult, este vorba despre Lush- Feeling Younger. Este un fond de ten natural, iluminator, care face pielea sa straluceasca. Poate fi aplicat si inainte de fondul de ten sau si mai bine se poate combina si aplica odata cu fondul de ten. E incredibil efectul :) 




  Un alt produs este Lush- Shower Jelly-Sweetie Pie. Este un jeleu de dus cu aroma de fructe, ce miroase supeeeerb !! Foarte puternic mirosul si ramane un timp bun pe piele dupa ce te speli cu el. Miroase a coacaze, cocos, visine, cirese, bergamota. Nu pot sa va descriu in cuvinte :) Iti vine sa il mananci.  Asa arata: 




Un altul care imi place extrem de mult este Lush- Ulei de Corp Solid- Shimmy Shimmy. Miroase a vanilie, salvie si lavanda dar nu atat de pronuntat. Ce imi place este ca are si particule usor sclipitoare in el si chiar face sa arate foarte bine pielea dupa ce il folosesc ! Dar nu trebuie aplicat intr-o cantitate foarte mare, bine acum, depinde de fiecare in parte :) 



  Nu in ultimul rand, vreau sa va arat si o sare de baie si doua spumante solide. Nu le mai stiu la fiecare in parte numele, imi cer scuze, ce pot sa va spun este ca miros si acestea excelent ! Si fac multa spuma si pur si simplu iti invaluie toata baia cu mirosul lor. 

In poza de mai jos, primele doua de la stanga la dreapta sunt spumante, primul este jumatate folosit, iar al treilea este de fapt o sare de baie solida :) 



Cred ca sarea de baie este Lush- Vegan Tisty Tosty, este cea din dreapta, iar  spumantul cu galben si mov este Lush- Eve Bubble, cel din mijloc chiar nu mai stiu si nu imi pot sa imi dau seama cum se numeste :(


Acestea sunt toate produsele mele de la Lush, dupa cum v-am spus mi-as dori sa am si mai multe, imi plac foarte mult, imi plac ca sunt naturale, vegan si foarte ok din punctul de vedere a ceea ce promit si ceea ce ofera ! 
Din pacate, nu sunt din Bucuresti sau poate sunt si alte orase unde se gasesc magazinele Lush, dar fac comanda pe net, pe site-ul lor www.lush.ro. Intr-adevar, nu este acelasi lucru ca si cum te-ai duce in magazin si ti-ai alege si in functie de miros si alte detalii, dar sunt atatea pareri despre ele pe diferite bloguri si site-uri si tocmai de asta m-am gandit sa va spun si eu voua despre cele pe care le am eu. 

Voi ce produse aveti de la Lush sau ce produse v-ati dori? Care va plac ? :) Nu ezitati sa imi spuneti si mie despre ele.


Va imbratisez cu drag ! A.

Si pe facebook :D  





7 comentarii :

  1. Ce bine arata toate, absolut delicios! Eu ma oftic cand vad produse Lush pentru ca nu am incercat niciodata niciunul dintre aceste minunatii, cred ca sunt singura de pe aici care nu a testa Lush! :)))
    Sa le folosesti cu placere!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ! Sunt super toate, imi plac foarte mult si as vrea si eu sa incerc cat mai multe :) Sper sa ai si tu ocazia sa incerci !

    RăspundețiȘtergere
  3. sincer , nu am incercat niciun produs Lush pana acum , nu am avut sansa sa intru in "contact" cu ele :) odata si-odata tot am s-o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Incearca-le ! :) Chiar sunt foarte tari produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu iubesc Lush. Am incercat pana acum sapunuri solide si saruri de baie. Ma tenteaza si produsele de par. Am inteles ca miros divin!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh da ! Si pe mine ma tenteaza foarte tare produsele pentru par de la ei :)

    RăspundețiȘtergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !