Social Icons

joi, 7 martie 2013

Cosmetice si produse de primavara

             Cosmetice si produse de primavara


    Buna, fetelor ! In sfarsit s-a instalat primavara, chiar daca mai e innorat pe ici , pe colo, caldura se mentine in aer :) Primavara este al doilea anotimp preferat al meu, bineinteles dupa vara. Iubesc tot ceea ce inseamna caldura, soare, mare, flori. Acum natura o ia de la capat si infloreste din nou, ne arata cat de frumoasa poate fi.
     Odata cu venirea oficiala a primaverii, ma gandeam sa va arat spun si voua despre cateva cosmetice lansate si cele mai asteptate in primavara si in anul 2013.
     Este vorba despre o esenta noua de parfum lansata anul acesta in februarie si anume Chanel 1932. Parfumurile Chanel sunt printre preferatele mele si cu siguranta si voi aveti unul dintre ele favorit. Flori de iasomie, vetiver si iris sunt esentele cuprinse in acest parfum, deci imaginati-va cat de bine miroase ! Foarte potrivit pentru primavara.




  Vreau sa va mai vorbesc in continuare despre niste minunate culori de lacuri de unghii, inspirate din florile de primavara. Este vorba despre Estee Lauder Pure Color Vernis. Dupa parerea mea acest culori sunt superbe, pastelate, inspira feminitatea; sunt editii limitate :) Sunt perfecte culorile, mi-ar placea sa detin si eu una dintre ele sa va pot spune si mai multe amanunte.

  Rujuri potrivite pentru aceasta perioada? Va pot spune despre cele noi lansate la inceputul anului acesta Givenchy Le Rouge & Le Vernis. La prima vedere arata foarte bine, culorile sunt la fel extrem de placute.




Si... ca un produs a carei aparitie este extrem de asteptata... este vorba despre Moroccanoil. Este bineinteles un tratament pentru par, principalul ingredient fiind uleiul de argan care deja toata lumea stie cat de benefic este pentru sanatatea parului, de asemenea continand si alte ingrediente la fel de ajutatoare. Mi-as dori la fel de mult sa incerc produse si din aceasta gama.



  La fel de potrivita pentru acest anotimp mi se pare paleta de farduri Sleek - Respect. Sunt nuante calde si in acelasi timp pot pastra un look nude :) 



O gama de produse care la fel de mult imi place pentru acest sezon, desi nu stiu sigur daca se gaseste la noi in magazine este Lancome- Spring In Love. Machiajul celebrei Emma Watson din imaginea de mai jos imi inspira intr-adevar primavara.



Alt lucru despre care vreau sa va vorbesc este colectia de primavara de la Guerlain. Mai jos aveti si o poza, mie una imi plac extrem de mult produsele de la Guerlain, tot ceea ce inseamna aceasta firma... parfumuri, produse de machiaj si altele, mi se par de o calitate extraordinara.



Ah si nu il ultimul rand, nu stiu daca au aparut sau va aparea la noi aceasta colectie, dar eu va spun despre ea, poate va inspira :) Essence- Vintage District. Este colectia de primavara de la Essence, care mie mi se pare destul de ok, culori frumoase si placute.







Sper ca v-au placut si voua la fel de mult cum mi-au placut mie aceste produse ! Daca le vedeti prin magazine, nu ezitati sa imi spuneti si mie :) Voi ati incerca unul din ele?


Aici puteti gasi si facebookul destinat acestui blog:

Cu mult, mult drag, va pup ! A.

4 comentarii :

  1. Ai un wishlist foarte interesant, numai produse superbe. Imi doresc si eu paleta Respect, imi si imaginez cate machiaje superbe as putea face cu ea! :)
    Sper sa reusesti sa-ti achizitionezi cat mai multe din lista! :)

    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult ! E foarte frumoasa paleta, si eu la fel ca tine imi imaginez ce machiaje frumoase ar iesi cu ea :) Iti doresc si tie sa ti-o poti achizitioana ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. essence vreau si eu dar nu gasesc vintage district nici macar in viena:( off

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm,inseamna ca poate nu a aparut inca pe niciunde :( off

    RăspundețiȘtergere

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !