Social Icons

luni, 4 martie 2013

O noua viziune, un prim post :)

             O noua viziune, un prim post :)



     Este primul post si imi doresc ca prin acesta sa va faceti oarecum o parere despre mine si despre ceea ce urmeaza sa gasiti pe acest blog :-) .
     Nu de mult timp, am inceput sa urmaresc diferite bloguri celebre, canale de youtube despre make-up si fashion si multe altele... asa ca am zis de ce sa nu incep sa fac si eu o astfel de treaba. Imi place foarte mult sa vorbesc despre asta si la fel sa le si pun in practica ideile pe care le am. Sunt o fire careia, evident, ii place "frumosul" si m-am gandit ca de ce nu, de ce sa nu impartasesc si cu alte persoane, fete si nu numai viziunea mea despre ceea ce inseamna "frumosul" ! :). Voi vorbi cu voi despre diferite produse, despre produse favorite, despre stiluri preferate si lista continua.
     Nu vreau sa fac postari lungi si plictisitoare, ceea ce imi doresc este sa fiu destul de scurta si sa cuprind esentialul. Nu va voi spune despre mine cum ma numesc sau cum arat, ci voi posta in anonimat, va voi lasa pe voi sa va creati o idee despre mine si sa va regasiti sau nu in functie de gusturile asemantoare cu ale mele.



                                                  Cu mult drag, va pup! A.


         Aici puteti gasi si facebookul destinat acestui blog:
   http://www.facebook.com/pages/Incognito-Idea/383746805057482?fref=ts

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !