Social Icons

marți, 2 aprilie 2013

Ceva achizitii

                           Ceva achizitii



    Bunaaa tuturor ! Revin astazi cu un post in care vreau sa va prezint cateva din cumparaturile mele facute tot... astazi :) Imi place sa va impartasesc si voua si sa va spun cateva ceva despre ele.
    

 


  Primul produs dintre ele este o crema Cosmetic Plant- Crema contur ochi cu ulei de catina si masline. Contine ulei de catina, masline, samburi de struguri, vitaminele A, E si pantenol. Nu am incercat pana acum niciun produs de la Cosmetic Plant dar am vazut pe bloguri destule laude despre aceasta firma de cosmetice. Nu am folosit niciodata o crema speciala pentru cearcane si chiar am niste probleme serioase cu cearcanele, indiferent de cat de mult timp dorm si ce mananc si asa mai departe; asa ca m-am decis sa o incerc pe aceasta. Am testat-o dupa ce am cumparat-o si imi place tare mult ca se absoarbe rapid in piele.




Apoi mi-am mai luat niste lucruri despre care nici nu stiam de existenta lor la noi in tara, am aflat acum cativa ani de ele ca ar exista in Italia de la o prietena si stiam sigur ca atunci la noi nu le puteam gasi. Insa, astazi, in magazinul DM le-am gasit ! Este vorba despre absorbante de subrat. Nici eu nu stiam foarte bine ce sunt. Pe o parte, in capete au ceva adeziv ce se lipeste pe haina si absoarbe transpiratia si astfel scapi de urmele neplacute de pe bluze :) Mi se par excelente mai ales pentru anumite evenimente cand chiar nu ne dorim sa se vada "umed" acolo, la subrat. Intr-adevar, firma producatoare este din Italia.






Am mai cumparat Kallos- Flat Iron Spray. Am auzit multe cuvinte de lauda despre acest spray protector de par special pentru uscatoare, placa si tot ceea ce este "incins" pe par :) Sper sa fie ok, nu am avut cum sa il incerc, dat fiind ca astazi l-am luat.



  In continuare, un alt produs este B.U.- Aroma Shower Gel Rockmantic. L-am luat si urmeaza sa imi iau si parfumul pentru ca mirosul este la fel cu al parfumului de la Nina Ricci, celebrul mar, care... este parfumul meu preferat :) M-am gandit ca este o alternativa mult mai ieftina.


Si nu il ultimul rand, imi este foarte drag de ceea ce mi-am cumparat si anume Ivatherm- Joviale Fluid Foundation. Este un fond de ten pentru piele sensibila si mi-l doream de foarteee mult timp. Are o acoperire medie spre mare, eu mi l-am luat in nuanta cea mai deschisa, ba chiar mi s-a parut foarte putin mai inchisa decat mi l-as fi imaginat. Nu contine parabeni si alte substante de acest fel.



Oh! Uitasem de un alt produs ce l-am cumparat astazi.  Este vorba de samponul uscat Balea- Trocken Shampoo. L-am folosit deja pentru prima oara si imi place extrem de mult cum imi lasa parul si nu are un miros puternic sau intepator, ba chiar placut :)


Cam atat ! Din nou, imi pare rau pentru calitatea pozelor, nu sunt chiar atat de clare pe cat mi-as fi dorit sa fie. Sper ca v-au placut si voua produsele si daca si voi le aveti, puteti sa imi spuneti si mie alte detalii despre ele :) Eu sunt tare incantata de toate.



Cu foarte mult drag, va pup ! A.

Facebook-ul il gasiti aici:

Un comentariu :

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !