Social Icons

marți, 17 septembrie 2013

Machiaj usor de realizat de toamna !

     Machiaj usor de realizat de toamna !


     Buna din nou, fetelor !! Mi-a fost tare dor de o postare dar am fost in vacanta pentru o luna :) Am revenit in forta si de mult imi doream sa fac un machiaj potrivit acestor zile de toamna. De obicei, nu imi placea acest anotimp, pana cand cu timpul mi-am dat seama ca este unul deosebit, cu niste culori superbe si sper ca de data asta sa fie si calduros :D
     Am realizat pentru voi un machiaj foarte simplu si purtabil as zice eu. Nu am folosit multe produse, l-am vrut cat mai lejer dar totusi de efect. In continuare va voi spune cum l-am realizat.
     Pentru inceput, va voi pune poze cu pensulele pe care le-am folosit : 

 
     De la stanga la dreapta : o pensula pentru pleoapa si pliul pleoapei, doua pensule pentru detalii si o pensula putin mai mare pentru blending, iar in cea de-a doua poza este o pensula pentru contur. Toate pensulele sunt de la Real Techniques. 




  Pentru inceput, am aplicat pe toata pleoapa o nuanta de auriu superba din paleta de la Sephora Blockbuster si am dus-o putin spre pliu si spre arcada.



De la jumatatea pleoapei si nu pana la exterior, m-am limitat strict la jumatatea pleoapei, am aplicat un rosu caramiziu perfect pentru toamna. Si cu aceasta nuanta am urcat putin spre arcada si spre coltul exterior al ochiului. In jumatatea exterioara de pe pleoapa nu am aplicat deocamdata nimic.



  Pe partea din pleoapa ramasa goala am aplicat in cele din urma fardul de la Maybeline Color Tattoo- Bad to the Bronze. O nuanta pe care o ador, este perfecta pentru a crea umbre, este usor de lucrat cu acest fard, el fiind cremos si rezista foarte bine. L-am aplicat deci in coltul extern al ochiului mergand putin cu el spre fardul rosu-caramiziu aplicat anterior si amestecand foarte bine culorile intre ele. 

Aceasta culoare am aplicat-o si pe sub linia apei cu o pensula pentru detalii pentru a crea de asemenea o umbra frumoasa a ochiului.



Culorile fiind bine asezate pe pleoapa, am aplicat in cele din urma si un tus negru, trasand o linie destul de subtire in jurul ochiului si de asemenea si o codita subtirica :) Am ales sa folosesc tusul pentru a defini mult mai bine ochiul si de a pune in evidenta culorile folosite. Am aplicat L'oreal - Infallible The Super Slim Eye Liner.




   Nu in ultimul rand, am folosit rimelul de la Covergirl - Flamed Out si pe genele superioare si pe cele inferioare. Mi se pare ca este unul perfect. 



Rezultatul final referitor la machiajul ochilor este mai jos in urmatoarele imagini 





Pentru buze am ales ceva usor mai aprins, un rosu-roz care mi s-a parut potrvit pentru acest machiaj si pentru toamna :) Am folosit pe buze rujul de la NYC - Glossy Lip Balm- Applelicious Pink. 

   

   Pentru conturarea fetei am folosit bronzerul de la Too Faced cu pensula pentru contouring.



  Cam acesta a fost machiajul, sper sa va fi placut ! Mie mi-a placut tare mult aceasta combinatie de culori, perfecta pentru toamna si mi-a facut placere sa il realizez ! Astept si parerile voastre si de asemenea orice intrebare pe care o aveti :) 

Va pup si pe data viitoare, fetelor ! 
Aici aveti si facebook-ul acestui blog, nu ezitati sa dati like pentru a vedea postarile :) 




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !