Social Icons

marți, 7 ianuarie 2014

Favoritele lunii Decembrie !

    Favoritele lunii Decembrie !


    Va salut, fetelor, si la multi ani ! Sa aveti un an cat mai frumos si sa fiti implinite :) 
    De ceva timp stau cu favoritele lunii langa mine, insa avand in vedere vremea mohorata si o perioada nu asa de buna pe care am avut-o la sfarsitul anului 2013, nu am reusit sa fac nimic, pur si simplu am zacut... imi pare foarte rau, o sa ma revansez, vreau totusi sa incep in forta anul chiar daca mi-a luat o saptamana sa fac asta :) 
    Fiindca astazi este si Sf. Ion va urez tuturor sarbatoritelor si sarbatoritiilor la multi ani si din acest motiv, sa fiti fericiti !
   Acum sa incepem cu favoritele lunii, produsele care le-am folosit in decembrie cel mai mult si de care m-am indragostit :)
   Pentru par, am avut 2 produse extraordinare la care de acum inainte nu cred ca o sa renunt si sunt accesibile ca si pret si se gasesc oriunde. Este vorba despre uleiul de par de la L'oreal Elseve Ulei extraordinar pentru par sublim cu 6 uleiuri de flori rare. Va recomand din toata inima acest produs, chiar daca aveti parul subtire si va este teama sa il folositi pentru ca se ingrasa. Aplicat pe lungimea parului, nu la radacina, este incredibil, lasa parul matasos, parca uneste varfurile intre ele si da acel aspect de coafat tot timpul si in acelasi timp hraneste foarte bine firul de par. Poate fi folosit inainte de samponare, ca si un fel de tratament, inainte de periere pentru o textura asa cum v-am spus sau dupa uscare pentru finisare si un aspect satinat. Eu il folosesc dupa ce imi spal parul, deci il aplic pe parul umed si nu am nevoie mai mult de o pompita, efectul e "wow" :D




    Al doilea produs pentru par care mi-a placut tare mult si la care nu cred ca o sa renunt niciodata acum ca l-am descoperit este Pantene 24h Light Resilience Foam pentru par subtire. La fel il folosesc si pe acesta, inainte de a-mi usca parul, il aplic pe toata lungimea parului, inclusiv la radacini si pe mine ma ajuta foarte mult pentru ca firul meu de par este foarte subtire si de multe ori mi se lipeste de scalp, aceasta spuma ii ofera un volum subtil, perfect, nu exagerat. De asemenea, produsul este bun si pentru deteriorarea parului cauzata de coafat, conferind protectia impotriva acesteia. 




   Pentru ten, am tot doua produse care m-au incantat, primul dintre ele este baza de machiaj de la Radiant Matt Finish Transparent Base. Nu cred ca pot sa ma despart nici de ea prea curand, nu stiu de ce nu am cumparat-o mai devreme desi auzisem de atatea ori numai laude despre aceasta. Este un produs foarte bun, aplicat pe ten, inaintea fondului de ten, ofera o rezistenta a lui foarte buna si de asemenea un aspect mat, deloc lucios. Este un primer pentru fondul de ten foarte, foarte ok :)





   Tot pentru ten, am folosit foarte mult luna care a trecut, un blush intr-o culoare foarte draguta, naturala de la Boots No7 nuanta Honey. Este unul intr-o nuanta pamantie care mi-a incalzit tenul foarte bine in aceasta perioada si pe care inca il folosesc cu muuuulta placere !





     Pentru machiajul ochilor, m-am indragostit de un fard mono de la Maybeline 605 Naked Beige. Aplicat in coltul intern sau pe arcada arata superb, de ce nu si pe intreaga pleoapa. In acest fel, in orice machiaj pe care l-am purtat, l-am folosit si mi se pare o nuanta foarte, foarte draguta.





   Pentru buze... puteam sa nu am tot 2 produse favorite ? Primul este un gloss de la L'oreal Glam Shine 6h nuanta 505 Absolutely Red. Credeti-ma ca dureaza foarte mult timp pe buze, mai mult decat un ruj normal si are o textura care nu incarca deloc buzele si... miroase foarte bine :) Este o nuanta care a fost potrivita pentru aceasta perioada a sarbatoriilor si de ce nu si pentru perioada ce urmeaza.




   In partea opusa, este un luciu de buze incolor aproape de la Lancome Framboise 14. L-am primit acum ceva timp ca mostra in magazinul Douglas si nu stiu de ce nu l-am folosit, acum m-am reintors la el si imi place tare mult. Nu este lipicios, este hidratant si arata foarte frumos aplicat pe buze :) Cateodata, in aceasta luna, am preferat ceva mai natural in ceea ce priveste machiajul si acest gloss a fost perfect.



    Pentru ingrijirea mainilor in aceasta perioada friguroasa am avut 2 creme pe care le-am folosit in paralel si m-au ajutat foarte mult avand in vedere ca sunt alergica la frig iar pielea mea se transforma pur si simplu cand vede frigul... imi crapa, se strange, se usuca si ma ustura :( Am descoperit crema de maini ( si nu numai de maini...) de la Neutrogena Deep Moisture Comfort Balm. Este incredibil de eficienta, intra foarte repede in piele si o aplic tot timpul cand sunt pe fuga din acest motiv. Nu pot sa renunt la ea, este o crema potrivita pentru mine.



     De Craciun am primit cadou si o crema de la I Coloniali, cred ca este o crema din farmacii, care este incredibil de buna, dar are o textura mai grasa si este potrivita mai mult pentru o aplicare seara, inainte de a ne baga in pat. Contine ulei din tarate de ovaz si inca de la prima aplicare mi-a catifelat mainile extraordinar de repede, nici nu mi-a venit sa cred... deci, daca sunteti in cautarea unei creme de maini foarte bune, gen tratament, vi-o recomand pe aceasta, cred ca in Sensiblu o puteti gasi :)


   
    Ca si lumanarica favorita pe care am tot ars-o in luna decembrie a fost cea de la Yankee Candle Merry marshmallow. Am avut-o in varianta sampler si i-am aruncat eticheta asa ca nu avea rost sa va fotografiez si sa va arat o lumanare alba, simpla si mai bine va pun o poza cu ea de pe internet. Miroase foarte bine, nu atat de dulce pe cat ma asteptam si asta imi place, s-a potrivit foarte bine in acest anotimp si de sarbatori :)



    Si nu in ultimul rand, am avut si o carte preferata pe care cred ca am terminat-o in 3-4 zile, a fost foarte captivanta... de beletristica, o carte moderna pe care am cumparat-o din Real, mi se pare, care nu ma asteptam sa ma incante asa mult. O luasem sa o citesc inainte de culcare, dar nu m-am putut opri si faceam asta si in timpul zilei.. Este cartea scrisa de James McGuire - Fericirea incepe azi. Asa mult mi-a placut, daca aveti ocazia, cumparati-o pentru ca sigur o sa va placa. Este o poveste romantica, captivanta si cu un erotism subtil despre visuri si framantari ale adolescentei si nu numai :)



     Acestea au fost si ultimele favorite din anul 2013, va urez din nou un la multi ani calduros tuturor ! Va recomand din toata inima produsele pe care le-am prezentat mai sus si astept si parerea voastra in comentarii daca le-ati incercat sau daca aveti intrebari referitoare la ele sau la orice altceva v-ar interesa :) 

                                          Va pup cu mare drag ! Pe data viitoare !! A.

   Va rog din inima, m-ati ajuta foarte mult cu activitatea de pe acest blog, daca ati da un like si                             paginii de facebook a acestuia :) Va multumesc, aici aveti si link-ul :

                                             www.facebook.com/Incognito-Idea


2 comentarii :

 

Sample Text

Vreau sa impartasesc cu voi ceea ce inseamna pentru mine "frumosul" ! Va pup! Ma gasiti si pe facebook !